Més informació sobre el projecte ho trobarà a l’avís legal de la web o si vol contactar amb noltros ho pot fer mitjançant un correu electrònic dirigit a drtic@fundaciobit.org.

Quines opcions puc prendre ?

És possible dur a terme les següents accions:

Així, per exemple, són utilitzades per gestionar la sessió de l’usuari (reduint el nombre de vegades que s’ha d’incloure la clau de pas), o per adequar els continguts d’una plana web a les seves preferències, entre d’altres.

Més informació a http://ca.wikipedia.org/wiki/Galeta_%28inform%C3%A0tica%29

Expiració

Finalitat

websitez_mobile_detector

Menys d’un dia

Facilitar la navegació.

Comprova si vostè està visitant la nostra web des d’un dispositiu mòbil per presentar-la en un format adient.

PHPSESSID

Sessió

Sessió

_pk_id.8.b8d1

2 anys.

_pk_ses.8.b8d1

Piwik.

És una aplicació de software lliure d’analítica de web que és gestionada per l’equip del projecte i està instal·lat al centre de processament de dades de la Fundació BIT. Les dades recollides per l’aplicació no surten a ningun proveïdor extern i són anònimes. Aquestes dades són del tipus: informació sobre les paraules claus utilitzades en els motors de cerca per trobar la web, idioma utilitzat, proveïdor de servei d’internet que accedeix, país del visitant, navegador utilitzat, duració de les visites, etc.

Més informació a http://piwik.org/

Expiració

Finalitat

_utma

2 anys

Analítica de la web amb Google Analitics.

Utilitzada per comptar el nombre de vegades que l’usuari visita la web. També registra quan va ser la primera i l’última vegada que va visitar la web

_utmb

Analítica de la web amb Google Analitics.

Utilitzada per conèixer el temps de navegació i registra l’hora d’arribada a la pàgina entre altres valors.

_utmc

Analítica de la web amb Google Analitics.

Comprova si s’ha de mantenir la sessió oberta o s’ha de crear una sessió nova. S’elimina automàticament quan es canvia de web o es tanca el navegador.

_utmd

6 mesos

Google Analitics.

Més informació a http://www.google.com/analytics/

FireFox

Chrome

Safari

Els comentaris estan tancats.