Directori d’empreses TIC

En aquest apartat hem anat recollint les dades de les empreses de les Illes Balears que ofereixen serveis TIC. L’objectiu és facilitar que les PIMES i els ciutadans puguin trobar proveïdors en base als serveis que cerquen i en base a la proximitat. Amb la informació recollida fins ara, hem creat aquest mapa interactiu que permet filtrar les dades de contacte de les empreses TIC, la seva localització i els serveis que ofereixen, creant un directori d’empreses TIC.

Pels professionals que vulguin sortir al mapa, només han d’emplenar aquest  formulari amb les dades de la seva empresa.

Mapa Empreses TIC Illes Balears. Fes click en el mapa i podràs realitzar cerques.

A més, si necessita implantar tecnologia a la seva empresa pot consultar els següent llistat d’associacions empresarials d’empreses d’informàtica i desenvolupament TIC o el Mapa d’empreses TIC:

O els clústers sectorials d’innovación, amb seu al Parc BIT:

Si coneix altres associacions o organitzacions de les Illes Balears de professionals i empreses TIC associades, agrairem que ens ho comuniqui a drtic@fundaciobit.org.