“Crear futuro” de Red.es

Sou una entitat privada o pública i us interessa oferir cursos de formació gratuïts? Aquesta informació us pot interessar.

“Crear Futuro” forma part de la iniciativa Profesionals Digitals de Red.es, emmarcada dins de les línies d’actuació de l’Agenda Digital per Espanya, amb la finalitat de millorar l’ocupabilitat, impulsant i afavorint l’adquisició de competències per a la transformació digital gràcies a l’ús de les noves tecnologies digitals.

“Crear Futuro” té com a objectiu:

• Formar de manera gratuïta i adaptada a les noves demandes de la societat digital a persones prioritàriament ocupades (també aturades en menor proporció), en les diferents tecnologies, competències personals i metodologies per a l’emprenedoria en l’entorn digital.

A través de Crear Futuro” posam a disposició de tots la nostra oferta formativa mitjançant:

–  Impartició de formació online en format MOOC.

– Impartició de sessions de formació presencial gratuita per tot el territori nacional.

Si la vostra entitat vol oferir un o varis d’aquests cursos i les vostres instal·lacions compleixen amb els requisits, podeu emplenar aquest formulari.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i s'ha etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.