IV Jornada RSC UOC. Transformació tecnològica responsable, formació i ocupabilitat al llarg de la vida

El proper dia 21 de Novembre a les 09.30 h a la seu de la UOC a Palma, C/ Ausiàs March,11, celebrarà la Jornada de Resposabilitat Social Corporativa de la UOC.  Enguany  s’enfoca a les disrupcions creades per les tecnologies de la informació i la comunicació i com afectan els diferentes col·lectius com  persones de més de 45 anys, persones amb menor qualificació, dones, aquells on la bretxa digital s’eixampla.

Es donarà veu a diferents experts perquè ens puguin fer reflexionar sobre les possibles alternatives que venen tant del món empresarial com de l’administració.  Biel Frontera, gerent de la Fundació Bit participará a la Taula de debat entorn a “Transformació tecnològica responsable. El futur del treball: Entreprise 2020“. Veure el programa complet.

En aquest sentit, veurem quin hauria de ser el paper de les ajudes a aquests col·lectius en l’actualitat, quin pot ser el paper de la formació dins i fora de l’empresa, com es pot incentivar la contractació d’aquestes persones o com es poden mitigar els problemes psico-socials que es deriven de l’actual situació.  I ho farem des d’una perspectiva àmplia però també fixant-nos en la realitat Balear i des del punt de vista d’alguns dels actors amb incidència en aquest tema.

És per això que aquest any la Jornada està organitzada pel Màster Universitari en Responsabilitat Social dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC conjuntament amb Eticentre-Centre per a la Gestió Ètica de l’Empresa, i Forética-Lideratge Responsable.

Per inscriure-vos pitjau aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Dr. TIC, Notícies i s'ha etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.