#IBTalks’17 amb BioIB tractarà de genètica

El proper dimarts 12 de desembre celebrarem la quarta i darrera sessió de conversa #IBTalks’17, iniciativa de  La Direcció General de Recerca i Innovació del Govern de les Illes Balears  i de les empreses del clúster BioIB (clúster del sector de la biotecnologia de les Illes Balears). Aquesta conversa s’emmarca dins de les  activitats de divulgació tecnològica i científica per apropar les empreses i la societat en general, que tenen l’objectiu comú d’aconseguir un futur sostenible per a Mallorca. Com apuntar-s’hi?

#IBTalk'17 amb Bioib

#IBTalk’17 amb Bioib

Aquesta sesió serà d´un interès especial sota el fil conductor: “Perspectives de futur de la genètica en la medicina juntament amb els investigadors més rellevants d´aquesta àrea específica de coneixement a Mallorca.

Serà una ocasió única d’escoltar de primera mà els nostres experts i estam entusiasmats d’avançar-vos-en algunes pinzellades, parlarem de:

1. Quina és la manca més gran que te ara mateix la genètica per tal de poder ser utilitzada com a eina diagnòstica necessària i reconeguda?

2. La societat, està preparada per a la inclusió de la genètica en el seu dia a dia/en el seu tractament mèdic? Cal que hi estigui, de preparada?

3. Quines accions pensau que són necessàries per tal d’apropar més la genètica a la societat?

4. La tecnologia sempre va per davant de la pràctica. En el cas de la genètica, és exagerat el temps que hi ha entre aquests dos punts?

I més important encara, escoltarem tots els comentaris i dubtes de laudiència, ja que volem crear una conversa distesa i propera que podreu seguir amb el hashtag #IBTalks17.

On: A l’Edifici DISSET del Parc Bit, 1r pis izq. #EMPRENBIT.

Quan: Dimarts, 12 de desembre a les 16.00h

Com apuntar-s’hi?

Aquesta entrada ha estat publicada en Notícies, TenTIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.