IBTalks’17 Cicle de converses

« Innovation starts when people meet people »  Steve Jobs

La Direcció General de Recerca i Innovació del Govern de les Illes Balears posa en marxa, de la mà dels nostres 4 clústers, un cicle de converses per apropar les empreses i la societat civil que tenen l’objectiu comú d’aconseguir un futur sostenible per a Mallorca. Aquest cicle de converses es celebrarà al ParcBit, des d’on fan feina i també des d’on poder gaudir d’un entorn natural privilegiat que celebra ja els seus 15 anys d’existència.

IB talks´17 programa

05/10 Aquest cicle s’iniciarà amb la conversa de la mà del clúster Balears.t sota el fil conductor: “Contribuint als atributs territorials diferencials de Balears”.

La sostenibilitat del nostre entorn és compatible amb la nostra societat de creixement continu, basat en el turisme? Darrere les empreses també hi ha persones que estimam les nostres illes, amb el seu patrimoni mediambiental i hem escollit un camí innovador.

Convidarem experts conscients de que un canvi de model és possible, escoltarem què fan, quins reptes tenen i podreu fer totes les preguntes que vulgueu així com participar a la conversa.

Hem de triar entre globalització i proteccionisme?

Qui ha d’agafar les rendes d’un futur sostenible?

On: Al Pati de l’edifici Son Espanyol del Parc Bit, a les 12h, dijous 5 d’octubre.

Com apuntar-se?

MODERADOR: Lluis del Olmo, president de Balears.t

– Amalia Cerdà, Directora de Sostenibilitat de Tirme.

– Maurio Socías, CEO & Fundador de mallorcawifi.com

– Antonio Garcias , President de Camp Mallorquí.

Vull apuntar-me.

IBTalks´17 amb Balears.T 05/10/17

Aquesta entrada ha estat publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.