T’ explicam el VII KikiriTIC!: Usabilitat, accessibilitat i Apps

Us sonen els conceptes de “usabilitat i accessibilitat” però no sabeu exactament en què consisteixen? Vos estau plantejant si val la pena desenvolupar una App del vostre negoci? Idò vos esperam per aprofundir en aquests temes prenent ub cafè que el proper divendres 5 de desembre, de 8.30 a 10.30 h, en les instal·lacions de la Cambra de Comerç de Mallorca.

Tornam amb la 7ª edició de les nostres xerrades-berenars tecnològics KikiriTIC!, organitzades conjuntament por la Fundació Bit i Club Cambra Mallorca. La assistència és gratuïta, prèvia inscripció en aquest enllaç

PROGRAMA:

“Usabilitad, accesibilitat i Apps: descobreix els seus avantatges per a la teva empresa”

8.30 h.- Benvinguda

8.45 h.- “El botó dels 300 milions de dòlars” Conceptes com “usabilitat” o “experiència d’usuari” són cada dia més populars aplicats a productes tecnològics: dispositius, pàgines web, aplicacions, etc. Però … a què es refereixen exactament? He de preocupar que la meva web o el meu producte sigui “usable”? Com ho aconsegueixo i quins beneficis obtindré?

Jordi Sánchez, Enginyer informàtic freelance en projectes d’UX, usabilitat

9.15 h.- Portabilitat i Apps” (user interface-user experience)

Massimo de Faveri, de l’empresa Let it Guide

9.45 h.- “Accessibilitat, què és i com em beneficia? Breu introducció a l’accessibilitat en l’entorn TIC. Què és ?, com l’aplicam ?, com ens beneficia?

Simon Garcés, de l’empresa Inisle

10.15 h.- Debat
Preguntes dels assistents a la sala i via Twitter amb el hashtag #KikiriTIC

Aquesta entrada ha estat publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

*