Dr.TIC a Menorca Connecta

Aquest cap de setmana les noves tecnologies seran les protagonistes de Menorca Connecta, un aparador obert a internet per a ciutadans i empreses amb 4 àrees temàtiques: Connecta Empreses; Connecta Play; Connecta x 1ª vegada i Connecta tendències.

La Fundació BIT no ha volgut perdre’s la cita i estam presents en un estand amb tota la informació i activitats d’alguns dels nostres projectes més significatius: Play4Health, de l’àrea de Salut; Twitter Report de turisme i com no podia ser d’altra manera, Dr.TIC, de l’àrea de cibersocietat.

La nostra companya de l’equip de Dr.TIC i coordinadora de cibersocietat, Bel Llodrà, parlarà avui horabaixa a les 18,30 sobre Internet com a aliat món empresarial. En aquesta presentació s’explicarà com qualsevol empresa, encara que operi off-line, a través dels seus fluxos d’informació i amb les seves dades digitalitzades pot ser digirida des de qualsevol lloc del món. Un altre dels avantatges d’internet per a les empreses és la quantitat de dades disponibles que els aporten més informació sobre tot el que està afectant al seu negoci. Per això, cercar fonts d’informació i dades que incideixen en el comportament dels seus clients, de la competència, i de l’evolució de l’entorn és fonamental per poder adaptar-se a les tendències i oferir un millor servei, així com per poder associar-se per fer front a nous reptes. D’aquí la importància de ser capaços d’analitzar totes aquestes dades que requereixen uns certs coneixements bàsics d’estadística. Però això no és un problema, perquè o bé es pot aprendre, amb manuals i autoformació, o seguint un MOOC (Massive Online Open Course) o subcontractant a un expert a través d’Internet per a un projecte concret.

Aquesta entrada ha estat publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.