La Cambra de Comerç d’Eivissa i Formentera s’adhereix a la iniciativa del Doctor TIC

El gerent de la Fundació Bit, Miquel Bernat Bosch i el President de la Cambra de Comerç d’Eivissa i Formentera, Vicent Torres Planells, han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual aquest organisme s’afegeix a la iniciativa Doctor TIC de la Fundació Bit. En virtut d’aquest acord, la Cambra de Comerç disposarà d’un servei d’assessorament pels seus socis (que siguin emprenedors, PIMES o empreses) especialitzat en la implantació de les TIC i en la innovació en els processos de gestió dels seus negocis.

La Fundació Bit, mitjançant el projecte Dr.TIC, oferirà a la Cambra de Comerç accions formatives en noves tecnologies mitjançant Jornades Sectorials enfocades a una temàtica i amb la participació d’empreses del sector TIC per impulsar l’intercanvi de coneixement, la innovació tecnològica, i la millora de la competitivitat.Els sectors definits com a prioritaris per la Cambra són els de nàutica, comerç, artesania i productors, restauració. D’altra banda els socis tindran accés gratuït a un assesorament tecnològic i accions de sensibilització sobre la importància de l’ús d’eines de programari gratuïtes que poden ajudar a la gestió empresarial.

Aquestes activitats, que seran gratuïtes, s’impartiran a partir del mes de setembre.

Amb la Cambra d’Eivissa i Formentera ja són 13 les entitats que col·laboren amb el projecte Dr.TIC, present les 4 illes.

Aquesta entrada s'ha publicat en Dr. TIC, Notícies i s'ha etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.