L’IFOC es suma al Dr.TIC

Avui a les 11 hores signam un nou conveni de col·laboració amb l’Institut de Formació i Ocupació de Calvià per a canalitzar el nostre servei d’assessorament tecnològic entre els empresaris i emprenedors del municipi de Calvià. L’acte de signatura té lloc a l’ajuntament del poble i compta amb l’assistència de la presidenta de l’IFOC, Maria Esperança Català , i el vicepresident de la Fundació iBit, Miquel Bernat.

Amb aquest conveni de col·laboració són quatre les entitats que actualment recolzen i canalitzen aquesta iniciativa, aconseguint així assolir els objectius principals del projecte que són arribar als empresaris i emprenedors de Balears i capacitar-los tecnològicament.

Presidenta del IFOC, Maria Esperança Català , i el vicepresidente de la Fundación iBit, Miquel Bernat

Firma del Conveni del Dr. TIC entre la presidenta del IFOC de Calvià, Maria Esperança Català , i el vicepresident de la Fundació iBit, Miquel Bernat

Aquesta entrada ha estat publicada en Dr. TIC, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.