Ens trobam al ParcBit el Dia d’Internet

El dijous 17 de maig, entre les 16.45 i les 21 hores, en motiu del Dia d’Internet(http://www.diadeinternet.org), la Fundació iBit organitza la Jornada de professionals pràcTICs, al ParcBit, un punt de trobada d’empreses tecnològiques amb empreses no tecnològiques que necessiten incorporar les TIC i fer-ne un ús més profitós.

El programa complet es pot veure aquí. Cal realitzar una inscripció prèvia per poder-hi assistir de forma gratuïta.

Aquesta jornada suposa un acte de difusió del projecte d’assessorament tecnològic Dr.TIC impulsat per la Fundació iBit i on hi col·laboren les entitats PalmaActiva, Agència de Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Palma de Mallorca, Cambra de Comerç de Mallorca i la Unió d’Associacions d’Empreses de Serveis de Mallorca TRIA Serveis, i ho financia la Vicepresidència Econòmica, de Promoció Empresarial i d’Ocupació.

A part dels organitzadors d’aquesta jornada és imprescindible agrair el patrocini de les empreses que han contribuït a fer-lo possible: Brújula, IB-Red, Netgear, Microsoft Innovation Center | Tourism Technologies, Sistemas de Gestión i SM2.

Aquesta entrada ha estat publicada en Dr. TIC, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.