Innovación: Acción con Balears.t

L’ encontre se centra en la perspectiva que en innovació turística hem de posar els diagnòstics i indicadors en segon pla per deixar el protagonisme a lacció.

El proper dimecres 28 de novembre arribam a la quarta i darrera sessió del cicle de converses IBTalks, una activitat de divulgació tecnològica i científica fruit de la col·laboració entre la Direcció General de Recerca i Innovació del Govern de les Illes Balears i els clústers balears, i en aquest cas serà amb el Clúster d´Innovació Turística Balears.t. Formulari d’inscripció.

L’IBTalks se celebrarà a la sala de Premsa del ParcBit a les 12.30 h amb la participació d’experts, empreses i socis del clúster Balears.t i serà moderat per Miguel Payeras, director i gerent de Balears.t. L’esdeveniment està obert a tothom, emprenedor, associació i administració pública, per poder gaudir dun espai per compartir inciciatives concretes inspiradores i dinamitzar la nostra societat i el nostre territori.

Els ponents seran dos:

Cristina Gomez és cofundadora de Powerhouse Hub i impulsora de la iniciativa cultural Think Up Culture. Aquest esdeveniment ja compta amb edicions a Palma, Eivissa i Menorca i enguany, per primera vegada, també a Barcelona i a Izmir, Turquia. Es tracta d’una iniciativa pionera dins la impulsió i difusió de lEconomia Taronja en l’àmbit de les nostres illes. Cristina és una estreta col·laboradora de Balears.t.

L’ Economia Taronja inclou tots els actors digitals o no del sector cultural, com les editorials, els llibres, les revistes, els diaris, la literatura, les biblioteques, productes audiovisuals, el cinema, la televisió; així com arts visuals i escèniques, turisme cultural, ecoturisme, esports, moda, disseny, artesania, desenvolupament de programari, arquitectura i publicitat.

Jorge Martín Jiménez és enginyer en cap de qualitat de lAutoritat Portuària de Balears, que treballa per posicionar Balears com a referent a escala nacional dins de l’àmbit de les tecnologies nàutiques i marítimes i el seu finançament a través del fons de capital risc impulsat per l’organisme Ports de l’Estat. Jorge és enginyer de camins, canals i ports i vicepresident de Balears.t.

Aquesta sessió vol donar protagonisme a tots els participants amb un espai de debat, ja que Balears.t vol contribuir a la transformació i diversificació de la nostra economia turística amb projectes únics, inclusius, autèntics i inspiradors.

Formulari d’inscripció.

IBTalks'18 amb Balears.t

IBTalks’18 amb Balears.t

Acerca de Dr.TIC

Esta entrada fue publicada en Noticias. Guarda el enlace permanente.